sobota, 25 sierpnia 2012

bransoletka

bransoletka powstala na wyzwanie scrapki.pl wyzwaniowo,
a zostala zrobiona z kolka po zuzytej tasmie dwustronnej, i jest owinieta
biala wstazka.ma bladorozowe pasy ktorych nie potrafilam
uchwycic lepiej..byc moze dlatego ze wstazka rozowa byla polprzezroczysta..
 
bracciale e stato creato per la sfida di scrapki.pl wyzwaniowo
e fatta di cerchio che rimasto di usato nastro biadesivo ed e rivolto
con biancho nastro di stoffa con le striscie rosa chiaro.
purtroppo non si vedono bene le striscie forse perche il nastro rosa
era semi trasparente.....

piątek, 24 sierpnia 2012

album slubny

album zgloszony na wyzwanie sklepu Rapakivi , formatu A4 i pokryty
tapeta (rowniez ja jej uzywam,ale nigdy sie tym nie chwalilam) :D
 
album ho messo  per la sfida di negozio Rapakivi. formato A4 e
coperto di carta x gli pareti
(anchio lo uso )

zblizenie na szczegoly
zoom su detagli..

środa, 22 sierpnia 2012

wtorek, 21 sierpnia 2012

album

oto moja interpretacja tematu "praca ze zdjeciem" czyli wyzwanie ze skrapek.pl

ecco a voi la mia interpretazione di tema: "un opera con la foto" quindi un scrapbooking challange di scrapek.pl

album pelen "wyciaganych" kart ;D


un album pieno di sorprese..:D
tutaj przyblizenie "uchwytu" :D:D

ecco,"la maniglia" vista da vicino :D:D

poniedziałek, 13 sierpnia 2012

album9

a to moje ostatnie dzielo..

album8

juz kiedys zrobilam album z tym samym tlem...:D

album7



pierwszy zrobiony na zamowienie..;D

album6



to moj ulubiony...
moze nienajlepszej jakosci zdjecie bo robione komorka,ale czesc
efektu koncowego zdolalam uchwycic..

album4

nic nie moge na to poradzic,ale te wyciagane strony mnie
zauroczyly..


album3


inna technika klejenia stron,ale i tak fajnie wyszlo ;D

album2

nic dodac nic ujac

album


oto moj pierwszy album ;D