środa, 12 września 2012

artjournal

witam,dzisiaj wielki dzien mojej corki..pierwszy dzien w przedszkolu..jak ten czas szybko mija...dopiero co "chodzilam z brzucholem" a juz ma 3 latka i do przedszkola chodzi....ani sie obejrze a tu juz do oltarza tatus ja bedzie prowadzil.......ehh,jak ten czas szybo mija....
z uwagi na mijajacy czas zamieszczam ten oto artjournal na wyzwanie Skrapujacych Polek
http://scrapujace-polki.ning.com/forum/topics/wyzwanie-45-10-09-16-09-jesienna-nostalgia
ciao,oggi una grande giornata-il primo giorno di asilo di mia figlia...come il tempo scorre veloce...appena ieri camminavo col pancione..e oggi la bimba ha gia 3 anni e va a l"asilo...non mi giro nemmeno quando il papà la accompagnia al matrimonio suo.....ehh,il tempo scorre velocissimo..
aproposito il tempo che scorre,metto questo artjournal alla sfida di Skrapujace Polki
http://scrapujace-polki.ning.com/forum/topics/wyzwanie-45-10-09-16-09-jesienna-nostalgia

1 komentarz:

  1. Uuu, taki ten wpis journalowy nostalgiczny, że aż smutny...
    Mój Olut już w zeszłym tygodniu przedszkole zaczął i już pierwsze przeziębienie złapał, więc znów mam go w domu.

    OdpowiedzUsuń