wtorek, 29 stycznia 2013

Pani w kapeluszu i wyroznienie

Questo piccolino non metto in sfida, ma mi piace lostesso :D

A tego maluszka nigdzie nie zglaszam, ale i tak mi sie podoba :D




Dostalam wyroznienie od Szafirka, za ktore slicznie dziekuje


" Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za " dobrze wykonaną robotę ". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 osób ( informujesz ich o tym ) oraz zadajesz 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował. "

Oto pytania Szafirka i moje skromne odpowiedzi :D

1. Morze polskie czy zagraniczne?..nigdy nie bylam nad polskim morzem.

2. Mięso czy warzywa?     .....miesne warzywa.....:D

3. Singiel czy związek?....malzenstwo...

4. Książka czy film?  ....ksiazka w lozku, film w kinie 

5. Szpilki czy baleriny?   ....katurny...:D

6. Sobota czy niedziela?.......sobota....

7. Popcorn czy chipsy?.......chipsy....

8. Dom na wsi czy w mieście?  ...jeden w miescie, drugi na wsi, a co...

Dla przyzwoitości pytania scrapowe:)

9. Porządek czy bałagan przy scrapowaniu?  ...balagan..^^

10. Stempel classic czy digi?   .....clasyczny.....stara jestem...:C

11. Na deser pytanie otwarte: Wymarzona podróż, dokąd, na jak długo i dlaczego tam?
........podroz w polskie gory na 2 tygodnie bo nigdy tam nie bylam...:D

Ja z mojej strony nominuje wszystkich chetnych do odebrania wyroznienia :D
 Nie chce nikogo pominac :D Czestujcie sie :) 
A moje pytania sa identyczne jak Szafirka :D hehehe, troche latwizny nie zaszkodzi :P

1 komentarz:

  1. Ty to mnie rozwalasz tym poczuciem humoru ;-) aż się banan na twarzy pojawia ;-)
    Kasiu już złożyłam zamówienie na towar jak tylko paczka do mnie przyjdzie to dam znac jak i co bedzie wygladac ;-)

    OdpowiedzUsuń