piątek, 15 lutego 2013

........

Brak mi weny, checi i motywacji. Zaczelam robic szkatulke z wikliny papierowej i jakos juz 2 dni lezy odlogiem.... :(  Do tego pogoda nie wspomaga...Jako ze wyznaje zasade: z dawania jest wiecej radosci niz z otrzymywania....oglaszam zlapanie licznika 10 000. Kto go zlapie proszony jest o zrobienie zdjecia i przeslania mi go droga mailowa, na adres podany w pasku bocznym bloga.
Jest przewidziana oczywiscie nagroda^^
 
Oprocz tego przypomnialo mi sie ze juz jakis czas temu wygralam nagrode niespodzianke od Cohenny z zabawy "podaj dalej", a jako ze jestem pazerna, chciwa i antypatyczna wiec nagrode sobie przywlaszczylam a nikogo nie obdarowalam.....Nadrabiajac te zaleglosc wiec dwie pierwsze osoby podpisujace sie pod tym postem ze zgloszeniem udzialu w moim podaj dalej dostana male niespodzianki :D Jest ktos chetny?
Przypominam, ze do jutra a wlasciwie do dzisiaj bo jest po polnocy, trwa nasze
Teczowe Candy :D
A po weekendzie chyba oglosze samodzielna rozdawajke....hmm....zobaczymy :D
Ide spac, moze mnie wena dopadnie :D
(po wlosku vena to znaczy zyla buahahahaha, wiec ide spac, moze mnie zyla dopadnie)

4 komentarze:

  1. To ja przesyłam Ci takiego wirtualnego kopniaka :D:D:D A jak się nie weźmiesz do pracy i wena nie wroci to uważeaj bo jeszcze do skorzystam z zaproszenia i do Ciebie przyjadę, ale wtedy dostaniesz prawdziwego kopa w dupsko :D:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zalapie sie na niespodzianke?:)) a w podaj dalej jeszcze sie nie bawilam..chętnie sprobuje:) pozdrawiam serdecznie! Ze mna pogoda też nie wspolpracuje;) więc wiem,co czujesz;)) milego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooooo - po Tobie złego nastroju bym się nie spodziewała ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niech moc Zyla będzie z Tobą !

    OdpowiedzUsuń