sobota, 19 stycznia 2013

wizytowka litery A

Per CraftArtwork e stato creato il bigliettino di visita con la lettera A:
Dla CraftArtwork powstala taka oto wizytowka lietry A:

I dostalam takie oto wyroznienie od adziamar za ktore bardzo dziekuje :D


Z mojej strony nominuje blogi:

sosnowy gaik
kredka zgredka
kaori
paseczkowa
zielona krowka
frania
cohenna
artesania
jamajka
moje pasje
jagodka
maly os
DwieLeweRaczki

Zasady:
Każdy nominowany blogger powinien:
- podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu,
- pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu,
- ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie,
- nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują,
- poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów

7 faktow o mnie:

1.nie pale i nie lubie jak ktos pali dymiac mi w twarz
2.herbatce z cytryna i ciasteczkiem w reku nigdy nie mowie nie
3.moim ulubionym motywem sa roze
4.jak jeszcze to czytacie to jestescie wytrwale :D
5.ja bym przy nr 1.wysiadla...
6.jestem nadpunktualna i nie lubie spoznialstwa
7.uwielbiam maroon 5 :D

8 komentarzy:

  1. Dziękuję za wyróżnenie ;)
    Gratuluję bycia gościnna projektantką bo praca piękna ci wyszła ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę, że zostałam wyróżniona. Dziękuję pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo gorąco za wyróżnienie. Gratuluję prac i tego że zostałaś zaproszona jako projektantka.

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniałe "a"
    bardzo artystyczne! świetny pomysł z ramą

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna wizytóweczka, taki mini kolażyk, rama super go zamyka w całość.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki pięknie za wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za wyróżnienie

    OdpowiedzUsuń