niedziela, 3 marca 2013

Rozdawajka numer 2

Czas na cukierasy :D bez okazji :D kto ma ochote powalczyc o niespodzianke, zapraszam do zapisow poprzez zabke (nie gryzie) :P
Do wygrania bedzie na pewno cos milego dla oka, milego dla zoladka, milego dla raczek (jakies przydasiowce) no i zobaczymy co jeszcze wskoczy do niespodzianki..
 
Zasady sa proste jak zawsze:
 
- zglaszamy sie przez zabke
-dla nieblogujacych ale chetnych pozostaja komentarze pod postem ;D
-przyklejenie u siebie podlinkowanego ponizszego banerka
-obserwowanie publiczne bloga
-polubienie na fb
-czekanie na dalszy rozwoj wypadkow
-candy trwa od 03.03.2013 do 03.04.2013
 
 
Zdjecie prezentu zapozyczone z tej strony
 
Powodzenia wszystkim :D
 
 

27 komentarzy:

  1. Z ogromną chęcią się zapisuje do zabawy, choć nie tak radośnie jako pierwsza- niech już będę tym kozłem ofiarnym ;)
    Pozdrawiam Cie cieplutko :) Kinia
    klamaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja życzę wam szczęścia w zabawie :) nie mam fb i jakoś nie śpieszno mi go zakładac.....

    OdpowiedzUsuń
  3. Informacyjnie chciałam powiedzieć, że lubię na fb jako Ala Lala. i zgłaszam się do zabawy żabką:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super :D dziekuje za udzial :D i powodzenia :D

      Usuń
  4. Z miłą chęcią zapisałam się na Twoje Candy :)
    I informacyjnie na fb lubię jako: Ewa Kwiatkowska :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Już dodałam swoją osobę przez żabkę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się i ja. Nie posiadam bloga ale jestem chętna dlatego zostawiam e-maila kaasaii66@gmail.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. ku dopełnieniu zasad powiem, że banerek znajduje się na moim blogu w zakładce "konkursy wyzwania i zabawy"
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przez żabcię się zapisałam, ale konta na fb nie mam i pewnie mieć nie będę, chociaż nigdy nic nie wiadomo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się z chęcią ;)
    Wszystko zrobione :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzeczywiscie do Ciebie nie zajrzałam - jak mogłam. Robisz kochana piekne prace mixmediowe!!! Zgłaszam sie na Candy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czemu mnie nie wpisałaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Teraz widzę jak zaniedbałam mojego bloga, że też dopiero dzisiaj trafiłam na ten post o candy!

    OdpowiedzUsuń
  13. dziękuję Ci za zaproszenie:) oczywiście z chęcią się zapisałam!:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. ja również w kolejce się ustawię a obserwuję już od dawna :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. cmok żabkę w łapkę ....

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam niespodzianki :)
    A Ciebie Frezjo zapraszam na moje Candy :)
    http://pasje-iluszki.blogspot.com/2013/03/candy-u-iluszki-zapraszam-dzis-mija.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Z ochotą się zapiszę..pozdrawiam i wszystkiego co dobre życzę..

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się i melduję, że reklamuję tutaj: epokapapierowa blogspot.com
    Zapraszam na moje candy tutaj: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję za zaproszenie, z miłą chęcią w kolejeczce się ustawiam i ciepłe, wiosenne pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ zostawiam. =)

    OdpowiedzUsuń
  20. Z miła checia staje w kolejce i cierpliwie czekam.
    Pozdrawiam :)
    Zapraszam również do mnie na candy http://nitusiek.blogspot.com/2013/03/candy-candy-ktos-chetny.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Z przyjemnością biorę udział w Twojej niespodziankowej zabawie, gdyż niespodzianki uwielbiam:)
    Na fb lubię jako Zaproszenia z fantazją
    Pozdrawiam gorąco:)
    http://fantazyjneupominki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń