niedziela, 7 kwietnia 2013

Kartka Arisy

Na dziendobry sle promienie sloneczka dla wszystkich spragnionych ciepla :D
Dzis na blogu ProjektuWagiCiezkiej rusza nowe zadanie; bardzo przyjemne gdyz chodzi o umieszczenie fragmentu textu ulubionej piosenki....
Zapraszam bardzo serdecznie, jestem bardzo ciekawa Waszych ulubionych utworow:)
Oto moja interpretacja ze slowami "La notte" ktora Arisa zaniosla na festival Sanremo :)
 

 
A jako iz jest zrobiona wedlug tej mapki, zglaszam ja na wyzwanie ScrapMap :)

 

6 komentarzy:

  1. świetna, taka pozytywna :) fajne przeszycia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudną karteluszkę stworzyłaś! To dopiero jest sztuka - tworzyć takie śliczności bez big shota - podziwiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna! Obszycie robi genialny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjna:) I kolorki fantastyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczka sliczna ;P
    Dziękuję za cynk :P ja rano patrzyłam ale nic nie było...Cieszę się że sie udalo :P

    OdpowiedzUsuń