piątek, 27 lutego 2015

Planner page

Hi all :)
Always speaking of I like experiments and today I will show you one of them.. :)
hybrid planner with digi stamp^^
this is my first planner page, lol :)
but I like it, and I love mixed media girl from Little Blu Button Stamps yeey :)

You know that 
we have 15% discount code for New Releases is  --> march 
This code is valid for New releases only for one day - February 27th
If you would like to see other inspirations, I invite you to blog LBBS here

Czesc wszystkim :)
Zawsze mowie ze ja lubie eksperymenty  i dzis pokaze wam jeden z nich.. :)
hybryda plannera ze stempelkiem digi :)
To moja pierwsza strona plannera, looll :)
ale lubie ja i uwielbiam mixed media girl z Little Blu Button Stamps :)

A wiecie ze mamy  kod na 15% znizki tylko dzisiaj, kod - march
Tenze kod bedzie wazny tylko przez 1 dzien 27.02 
jesli macie ochote zobaczyc inne inspiracje zapraszam na blog LBBS tutaj


Materials:
Challenges:

9 komentarzy:

  1. Cudne. Widzę, że intensywnie działasz, świetnie Ci idzie. Ja próbuję rozkręcić blog, średnio to jednak wychodzi. Całusy przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie poeksperymentowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy Ty znajdujesz na to wszystko czas? Fantastyczny planner :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Very pretty! Thank you for joining us at Love to Scrap. Linda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U Ciebie jak zawsze jest fantastycznie;)
    Przy okazji zapraszam na moje urodzinowe Candy;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. It's so beautiful planner page.
    Thanks for sharing your card at Love To Scrap! Challenge Blog! Hope to see you again soon!! HUGS!
    Ann DT

    OdpowiedzUsuń
  7. Hi, A lovely project, Thank you for joining us this week. Crafting From The Heart Good luck. We would love to see you again next week.
    Hugs Erin DT & Co Owner xx

    OdpowiedzUsuń
  8. gratki!!!! wygrałaś :P pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń