czwartek, 26 marca 2015

planner page keep calm

Hi :)
How are you my friends?
I feel good :) I feel happy and I have an planner page for you today :)
yeeeey :)
what do you think about it?
I love my planner handmade, hehehehehe, and I'm lucky girl because I win the prices on  Bunny Zoe's Crafts - thank you Nikky so much!! <3

Bry :)
Jak sie macie przyjaciele?
Ja swietnie sie czuje, jestem szczesliwa  i mam dla was dzis stronke plannera :)
yeey :)
co o niej myslicie?
Ja kocham moj wlasnorecznie zrobiony plannerek, i jestem szczesciara poniewaz udalo mi sie wygrac nagrode na blogu  Bunny Zoe's Crafts - dziekuje ci bardzo Nikky :) <3



challenge:



2 komentarze:

  1. Nagrody gratuluję, a planner jak zawsze - po mistrzowsku wykonany :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne wykonanie. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń