czwartek, 29 listopada 2012

ATC przyslowie

incollo incollo ma non publico niente..perche sto aspettando quando le sfide comminciano..ma quando inizieranno publicero tutto insieme :D per adesso solo un piccolino ATC con ka tema: proverbi, che dice: studia,studia, lo studio e la chiave di sucesso...:D

ja tu kleje kleje ale nic nie dodaje bo czekam na rozpoczecia wyzwan^^ ale jak dodam to hurtem :D
poki co male ATC ...cos mi sie pokrecilo bo wydawalo mi sie ze gdzies byl temat: przyslowia
no a nigdzie nie moge znalezc..nieszkodzi i tak pokaze to moje przyslowie:D
teraz dopiero zobaczylam ze wyzwanie przyslowiowe skonczylo sie 2 dni temu na Skrapujacych Polkach, no nieszkodzi....

3 komentarze:

  1. Świetne ATC - nie znoszę tego pilnowania dat na wyzwania :P. Ja kartki fotografuje hurtem raz na jakiś czas i też potem muszę się pilnować by udostępnić w odpowiedniej kolejności :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne ACT :)
    Jeśli gdzieś się natknę to podrzucę linka bo ja bardzo mało biorę udziału w wyzwaniach...

    OdpowiedzUsuń
  3. oj pamiętam to przysłowie z czasów szkolnych i cieszę się,że już minęły:))) a ATC super:)

    OdpowiedzUsuń