piątek, 9 listopada 2012

Zielona Krowka :D

postanowilam nagrodzic jedna osobke sposrod moich obserwatorow,ktora czesto do mnie zaglada i zawsze zostawia cieple slowko :D
ostatnio cierpiala na chwilowy zanik weny wiec chcialam ja troszke zdopingowac ..:D
(male przekupstwa zawsze dzialaja hahahaha)
zdjecia paczuszki niestety nie zrobilam,wiec nie mam nic do pokazania,jedyne co moge napisac,ze przesylka doszla do adresatki ;D i zapraszam oczywiscie do odwiedzenia Zielonej Ev Krowki
http://zielonakrowka.blogspot.it/

3 komentarze:

  1. Przeczytałam, że Ty ostatnio cierpiałaś na brak weny, ale od razu wiedziałam, że to niemozliwe, więc przeczytałam jeszcze raz :D

    I już lecę kukać do Zielonej Krówki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehehehe :D ja cierpie na niedowartosciowanie ..hahahah ;D

      Usuń
  2. Hehe, napisałabym brzydko, ale się powstrzymam :D:D:D.
    Teraz będzie mi wstyd mieć doły do kolejnej zimy po takim dopingu.
    Czekolady już nie ma :P, więc zdjęć i u mnie nie będzie - nie powstrzymałam się. Ale przy następnym robieniu zdjęć, bo u mnie to się robi hurtowo, więc wypadnie pewno dopiero w przyszłym tygodniu pochwalę się Twoimi kolczykami :)

    OdpowiedzUsuń