niedziela, 4 listopada 2012

moj debiut w ProjekcieWagiCiezkiej

come gia mi sono vantata prima, sono stata invitata a Projekt Wagi Ciezkiej e proprio oggi hanno pubblicato la mia prima opera in ruolo progettista^^ eccola:

jak juz sie wygadalam wczesniej, zostalam zaproszona do  Projektu Wagi Ciezkiej..i dzisiaj zostala tam opublikowana moja pierwsza praca w roli projektantki...^^ oto ona:
se volete partecipare alla sfida vi itvito qua http://projektwagiciezkiej.blogspot.it/
zapraszam wszystkich na wyzwanie http://projektwagiciezkiej.blogspot.it/

7 komentarzy:

  1. Oooo, widać, że działa to na Ciebie motywująco. Najlepszy wpis jaki u Ciebie widziałam - świetny!

    OdpowiedzUsuń
  2. dziekowac,faktycznie to moj ulubiony wpis ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała interpretacja :) Super zilustrowałaś tekst i wspaniale rozwijasz się z tłem :* brawo!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze raz gratuluje bo praca jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzisiaj na 100% jesteś gwiazdą!!! Wszystkiego naj, naj, naj z okazji urodzinek!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam do mnie po wyróżnienie

    OdpowiedzUsuń