sobota, 3 listopada 2012

candy 10 zdjeciowe

pertecipo a un candy da Angel dove dobbiamo fare vedere sulle foto 10 cose che ci piacono..io commincio cosi: 1.dolcetti
biore udzial w candy u Angel wiec jako zadanie specjalne pokazujemy na zdjeciach 10 rzeczy ktore lubimy...
ja zaczynam tak:  lubie;
1.pierniczki
 
2. adoro le rose in tutte le forme
uwielbiam roze we wszelakiej postaci
 
3.mi piacono le sorprese
lubie niespodzianki
 
4.adoro i profumi
uwielbiam ladne zapachy
 
5.sono una donna e amo le scarpe sopratutto con la zeppa^^
jestem kobieta i kocham buty...zwlaszcza na koturnie^^
 
6.mi piace artjournaling,ATCing, e tutto cio che ha da rafe con la carta
lubie artjournal, ATCing i wszystko co ma zwiazek z papierem
 
7.prosaico ma mi piace leggere
prozaicznie ale lubie czytac
 
8.mi piace provoccare il sorriso di felicita sulle faccie di persone..
lubie wywolywac usmiech na twarzach ..:D
 
9.mi piacono lilla,rosa,biancho e marrone^^ foto n.2
lubie kolor lilla, roz, bialy i brazowy^^ foto nr2  
 
10.mi piace la mia famiglia, i miei amici,la mia vita e sorriso sulla faccia:D
lubie moja rodzine,przyjaciol,moje zycie i usmiech na twarzy :)
 

6 komentarzy:

  1. To ja się na to tylko uśmiechnę - :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh, ja też kocham buty na koturnie :-) Jednal tak imponującej kolekcji jeszcze nie mam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to sa tylko letnie..hehehe.....ja mam jeszcze kolekcje zimowych koturniakow^^:D:D

      Usuń
  3. oj, wywołałaś uśmiech na mojej twarzy:D to znaczy: podoba mi się:)
    no i mamy kilka wspólnych "ulubionych"
    dziękuję za udział w mojej zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też lubię perfumy !!! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń