wtorek, 27 listopada 2012

wyroznienie

jak milo, dostalam wyroznienie od Marty z bloga Sail-Fast-Live-Slow
za ktore serdecznie dziekuje :D tutaj jest link dla niedowierzajacych :)
http://sail-fast-live-slow.blogspot.it/2012/11/wymianka-lawendowa-i-wyroznienia-i.html?showComment=1353970705711
i pytanka:

1. morze czy góry  morze w lecie gory w zimie :))
2. rock czy pop          jedno i drugie :D
3. ulubiona kuchnia  wloska!!!!!!!!!!! albo wlosko-polska
4. świeta w domu czy poza domem  zero swiat
5. filmy czy książka    ksiazka
6. czarny czy biały     czarno-bialy :D
7. optymistka czy pesymistka optymistka 28 dni w miesiacu...pozostale pesymistka
8. wymarzone wakacje    caly miesiac z mezem i corka na bezludnej wyspie
9. porządek czy bałagan  lad i porzadek w domu, balagan w sztuce
10. autobus czy samochód  samochod z kierowca-nie mam prawa jazdy
11. w dwóch słowach ... kim jesteś ?  nienormalna histeryczka..... 

teraz moja kolej:
1.dzien czy noc?
2.ostatnia przeczytana ksiazka?
3.ulubiona potrawa?
4.kolor?
5.pies czy kot?
6.zwirek czy muchomorek?
7.humor czarny czy angielski?
8.ulubiony sport?
9.jak palisz papierosy to przesylam kopa ode mnie...
10. jak nie palisz to buziak:*
11. dziekuje za uwage ;)
 a nominuje wszystkich ktorzy maja ochote na ta zabawe..ostatnim razem napocilam sie zeby nikogo nie pominac i by nikt sie nie obrazil, wiec tym razem, prosze ardzo, czestujcie sie :)

4 komentarze:

  1. Ja nie lubię tzw. łańcuszków, ale na pytania mogę tu odpowiedzieć, bo to kojarzy mi się ze złotymi myślami z dzieciństwa:) 1. Zależy:) ale raczej noc, 2. Horst Bienek Pierwsza polka, Die erste Polka (w sobotę skończyłam:) 3. lasagne z suszonymi pomidorami:) 4. niebieski, 5. KOT zdecydowanie (mieszkam na 4piętrze, a z kotem nie trzeba wychodzić:), 6. muchomorek, 7. czarny humor, 8. jazda konna, 10. nie palę, nawet nie miałam papierosa w ręce

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za wzięcie udziału w moim candy,
    życzę powodzenia w losowaniu ;)

    Gratuluję wyróżnienia!

    pozdrawiam,
    Mika <3

    OdpowiedzUsuń